Matlåda

Yes, jag inhandlade en matlåda igår, praktiskt o ha...till exempel när man vill förvara mat och ta med sig den till jobbet eller dylikt. 25 riksdaler på Åhléns, rena rånet för en plastbit asså. Får se om den är något o ha, när den är ordentligt inkörd(äten?).
Totalt 5 kortköp igår av varierande valörer, värsta storslösardagen.

Annars jobbar man på som vanligt. Tidiga morrnar nuförtiden, får hoppa upp före tuppen asså, runt kvart i 5.  Detta har inte varit en lika stor utmaning som jag trodde de skulle bli, allergiskt mot tidigia morrnar som jag är. De har funkat förvånansvärt bra, bättre än väntat....jag kommer till och med i tid, till skillnad från bland annat Evas svenskalektioner på gymnasiet, men de är en annan historia.

Ska kika in United 93 om ett tag, den verkar intressant.

just.nu: Rammstein - Heirate mich

Kommentarer
Postat av: Calle

Vänta du bara... snart blir det haaalt!

Postat av: elle

Vad är detta? Du är ju mannen...myten...legenden! Du ska inte komma i tid. Den normala jordaktiviteten har förändrats..Hur ska detta sluta?

2006-09-15 @ 15:01:19
URL: http://hitme.blogg.se
Postat av: abo

var jobbar du?

2006-09-20 @ 01:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback